Yüzüklerin Efendisi Oyunu indir - Güncellendi 2021

Yüzüklerin Efendisi Oyunu indir – Güncellendi 2022

5/5 - (1 vote)

Yüzüklerin Efendisi filmlerini oyun açısından düşünmeden izlemek zor. Kahramanlar, görevler, savaşlar, hackleme ve eğik çizgi ile dolu olan kapsam çok geniş ve elbette liberal olarak sömürüldü. Ama gerçek zamanlı bir strateji oyunu? Elbette. İki Kule’nin sonundaki destansı savaşı birkaç orkları tıklayıp kanlı bir ölüme yollamak istemeden kim izlemedi? Gelecek yıl bu zaman zarfında, EA bir Tolkien çılgın halk olarak kalacağını umdukları şeyle ilgili başka bir LOTR oyununu açığa çıkardığı için, bu rüya gerçek olacak.

buradan Indirin

Ne kadar çok düşünürseniz, LTSR evreninin bir dizi farklı birim ve Helm’s Deep, Ithilien ve Minas Tirith’teki savaşlar gibi bir dizi hazır senaryoya sahip olduğu RTS türü daha açıktır. Vivendi orijinal kitaplara dayanan benzer bir konsept üzerinde çalışmasına rağmen, aslında daha önce kimsenin düşünmediği bir sürpriz. EA’nın avantajı, geliştiricilere film varlıklarına paha biçilmez erişim sağlayan New Line Cinema ile yaptığı özel anlaşmadır. Bu, gerçek aktörlerin özel seslendirme hizmetlerinin yanı sıra, oyunun resmi statüsünü de içine alan üç filmden gerçek görüntüleri içeriyor.

RTS oyunlarının telaşlı dünyasında, bir isim, başlığın ve omuzların arkasında duruyor ve yıllar boyunca kaliteli unvanların başarısının ardında yıllar geçiyor. Elbette, uzun süredir çalışan Command & Conquer serisinin türünün ve geliştiricilerinin resmi yaratıcıları Westwood Studios’tan bahsediyoruz. Bununla birlikte, Westwood artık değil, Las Vegas merkezli kıyafet artık üzücü bir şekilde kapandı, birçok basın mensubu gazinin çilesi için.

Kumarbazın Paradoksu

Neyse ki, yeteneklerin bir kısmı kurtarıldı ve EA’nın geniş kanadı altında alındı ​​(geri kalanı muhtemelen casinolarda ve şerit eklemlerinde bir yaşam eking). Türle ilgili engin deneyimlerinin yanı sıra, Westwood çocukları da C&C: Generals motorunu partiye getirdiler ve bunun Orta Dünya Savaşı için temel oluşturacak olan değiştirilmiş bir versiyonudur.

Sorumlu yapımcı Mark Skaggs anlaşılır bir şekilde heyecanlı: “Yüzüklerin Efendisi’nin kurgusuna ilk kez maruz kaldığınızı hatırlayın? Kitaplar veya filmler aracılığıyla ne kadar heyecan verici olduğunu hatırlayın? Orada olduğunuzu hissetmek, neyi merak etmek Bir sonraki bölüme döndüğünüzde bir sonraki olay olacaktı.Bunu biraz parçalayalım ve bununla ilgili neyin heyecan verici olduğunu düşünelim. Açıkçası harika bir hikayeniz var, kötülüğe karşı klasik iyi, dünyanın kaderi asılı Kahramanların, dostluğun, destansı savaşların, manzaraların, kalelerin ve orduların var ve son olarak, yemyeşil yaşam ortamına, geniş bir ihtişam ve sihir duygusuna sahipsin. Kendinizi bu dünyaya sokabilirsiniz, eğer oraya girip gerçekten bir rol oynayabilirseniz, savaşlara komuta edebilirsiniz.Orada olsaydın ne yapardın? “

Oyunda

Bu iyi bir soru, ancak emrinizde tam olarak hangi araçlara sahip olacağınızı bilmeden kolayca cevaplanabilecek bir soru değil. Gördüğümüz kadarıyla, eğer filmlerde varsa, oyunda olduğunu söylemek için yeterli. Anlaşılacağı gibi, aksiyonun çoğu, epik kapanış savaşında olduğu gibi ikinci filmden türetilmiştir. Oyun ayrıca, şimdiye kadar filme alınan en muhteşem savaş sahnesini, yani Orta Dünya Savaşı’nda da büyük bir rol oynayacak Minas Tirith saldırısını öne çıkaran, gelecek olan Kralın Dönüşü’nden ağır bir şekilde çekilecek. . Skaggs’ın dediği gibi, “Bu oyunla hedefimiz, bir oyunda görülen en iyi fantezi savaşlarından bazılarını yaratmaktır. Filmleri kontrol edersiniz. Savaşları kontrol edebilme ve ilk kez yapabilme duygusu çok şey yapmak, sadece kurgu hayranları değil, oyun oyuncuları da çok heyecanlıydı. İlk kez troller ve Ents arasında bir çatışma göreceksin. Bu ne kadar heyecan verici? “

Gerçekten heyecan verici, özel olduğumuz gösteriye bakılırsa. Sadece bu yılın Mart ayından bu yana gelişmekte olmasına rağmen, savaşın çoğu yerinde gibi görünüyor ve bir trol firması ile Ents’ın en iyi erkeklerinden biri olan Ents, elbette bu gülünç olma İkinci filmden yürüyen ağaçlar. Acımasız bir saldırıda, troller aslında statik ağaçları kökünden söktü ve onları mobil meslektaşlarını gövde ve dallar hakkında kulübe için kullandı. Kendi kuyularıyla çekilen Ents, bir avuç kaya yakalayıp trol saldırganlarına fırlatarak misilleme yaptı. Kayalar bittiğinde, yığma parçalar yakındaki binalardan çıkarıldı ve birkaç geçiş orkları gibi hazırlıksız füzeler olarak kullanıldı.

Yakın çevrenin bu kullanımı geliştiricilerin strese girmeye istekli olmasıdır. Tasarım direktörü Dustin Browder’a göre: “Çevre fiziğinin gerçekten kullanabileceğiniz bir şey olduğundan emin olmak istiyoruz, nasıl kullanacağınız konusunda bilginiz varsa ona gerçekten zarar verebilirsiniz.”

Yüzüklerin Efendisi, elbette büyük ölçekli savaşlarla ilgilidir ve bu oyuna yansıtılacaktır. AV Ekranda bir kerede 10.000 ork alabilmek için pek hoşlanmayabilirler, ancak kesinlikle sayılara çarpmıyorlar. Çeşitli demolarda, 500.650 ve nihayet ekranda 733 birime tanık olduk, ikinci örnek saniyede 40 civarında bir kare hızını korudu.

Örneğin, çeşitli kamera açılarını birleştirmek için yapılacak çok fazla ‘ayrıntı seviyesi’ ince ayarı var, ancak umut, bu tür birimlerin düzgün bir şekilde son oyuna girmesi.

Big-Bang Teorisi

Teknik meseleler bir yana, böyle çok sayıda birimi kontrol etmek, Browser’ın tamamen farkında olduğu bir şey imkansız derecede uygunsuz bir teklif gibi görünecektir. Dediği gibi, “Bu tür bir savaşı nasıl kontrol ediyorsunuz? Yapmaktan bahsettiğimiz şeylerden biri, askerlerinizin çoğunu artık birey olarak kontrol etmemek. Yani kahramanlar (kutuya bakın) bireyler olarak kontrol ediyoruz, ve Uruk-hai berzerkers gibi belirli elit güçler – her yerinde çarpıklığa sahip çılgın yarı çıplak çocuklar – bireyler olarak kontrol edilecekler, ama aksi takdirde birimleri tabur olarak kontrol etmekten bahsediyoruz. askerler, orklarınız ve askerleriniz gibi, bu savaş hatlarını oluşturma eğilimindedirler ve savaş hattının bir kısmının küçülüp küçülüp küçülmediğine bakılmaksızın işlerin nasıl gittiğini göreceksiniz.

“Bu yüzden oraya girmeyeceğim ve tüm bu küçük adamları kontrol etmeye çalışmayacağım; bu delilik olur. Al’ı kesinlikle etrafta koşup kendilerini başarılı bir şekilde yönetebilecekleri noktaya getireceğiz- bire bir mücadele. ” Tüm büyük ırklar mevcut olmalı, özel yetenekleri ve nitelikleri ile dolu olmalıdır.

Hayvan Büyüsü

Hayvanlar da yoğun bir şekilde yer alacak ve Browder şöyle diyor: “Onlarda kuşlarla daha önce oyunlarımız vardı, insanlar içinde koyunlarla oyunlar yaptık. Dünyada hayvanlara sahip olmak gerçekten canlı gibi hissettiriyor. Bunu yapmak istiyoruz gerçekten önemli ve dünyayı deneyimin bir parçası haline getiriyor. “

Örneğin, devasa Oliphaunt’lar etkili bir şekilde taşıyıcılar olarak kullanılacak ve onları birliklerle yüklemenize ve savaş meydanına götürmenize izin verecek. Ve eğer orada birkaç okçu koyarsanız, ekstra yüksekliği kendi avantajlarına göre kullanabilmeli ve yoldaki birkaç düşmanı seçebilmelidir. Diğer vahşi yaşam, Wargs’i, yarıya kadar üreyen kurt tipi orccarrier’leri içerir. İki Kulenin yanı sıra Rohan Süvari ve Gondor Şövalyeleri aracılığıyla. Oyun, aynı zamanda, kurguya izin verdiği kadar çok hava ünitesini de destekleyecek, elbette, Fell-beast’ler, bu büyük büyük uçan ejderhalar da dahil.

Tuzak

Kuşatma savaşı, Yüzüklerin Efendisi evreninde büyük figürler ve Orta Dünya Savaşı’nın büyük bir bölümünü de oluşturacak. Binalara saldırmak, onlara mancınık ve çarpma koçlarıyla gitmeyi ve duvarları ölçeklendirmeyi denemeyi içerecek, ancak sakinler doğal olarak çeşitli silahlar ve tuzaklarla savaşacaklar.

“Kaleni gerçekten ölüm tuzağı yapmak istiyorsun,” diye açıklıyor Browder. “Düşmanlarınızın saldırması için sadece kıyameti olan bu kaleyi yapmak istiyorsunuz. Girmeyi bile düşünmek onlar için bir intihar, bu nedenle, yanmakta olan petrol ve belki de çukur tuzaklarıyla her türlü farklı tuzaklara sahip olmak istiyoruz. Minas Tirith olarak oynuyorum, kalemin içine birkaç duvar koyabilirim, burada bir kapı ve kapının etrafında küçük bir avlu olabilir ve sonra bir kapım var. : ‘Belki de küçük avluma gelmek, üssümden geçmek, neler olduğunu görmek istersiniz.’

“Sonra kulelerimde okçular gizli, duvarlarda gitmeye hazır kaynar yağ var, avluda gitmeye hazır bir çift çukur tuzağı var ve orklar içeri giriyor ve gidiyorum ‘ Kahretsin!’ ve arkasındaki kapıyı kapatıyorum ve yağı döküp çukur tuzaklarını açıyorum ve okçular ateş etmeye başlıyor ve herkes on saniye veya daha kısa sürede ölüyor. ” Bu örneğe rağmen, oyun genellikle Red Alert 2 veya Generals’in tank temelli eyleminden daha yavaş bir hız sunacak ve bu da daha yüksek düzeyli stratejik kararlar almayı sağlayacak. Örneğin, Uruk-hai’yi ortaya çıkarmak için gereken odun ve ayrıca düşmanı engellemek için havayı değiştirme yeteneği de dahil olmak üzere liberal sihir kullanımı ile bazı kaynak yönetimi de olacaktır.

Multiplayer da büyük ilgi görüyor ve plan sözde Deathmatch haritalarından uzaklaşmak ve kurguya uygun olarak hikayeye dayalı bir kampanya geliştirmek.

Gelecek Yıl Burada

Çok fazla geliştirme süresi kaldığında, bu son filmden neredeyse bir yıl sonra piyasaya sürülmesine rağmen kesinlikle yakından takip edeceğimiz bir oyundur. Bu, Browder’ı ilgilendiren bir şey değil, “Büyük bir RTS oyunu yapıyoruz. Hedef bu. Yapabileceğimiz en iyi RTS oyununu yapmak istiyoruz ve Yüzüklerin Efendisi uzun zamandır bir klasik olmuştur. Bu yüzden Yüzüklerin Efendisi’nin geçtiği için fazla endişelenmiyorum. ” Bu kadar büyük bir oyunla, kesinlikle olası görünmüyor.

İndir Yüzüklerin Efendisi: Orta Dünya Savaşı

PC

Sistem gereksinimleri:

  • PC uyumlu
  • İşletim sistemleri:  Windows 10 / Windows 8 / Windows 7/2000 / Vista / WinXP

Oyun İncelemeleri

Sonunda oldu. On yıllık bir egemenlikten sonra, azalan, denenmiş, test edilmiş ve yorgun, Command & Conquer fenomeninden doğan gerçek zamanlı strateji geliştirme ahlakı sona eriyor. LOTR: Orta Dünya Savaşı, bu türün birçok oyununda çok uzun süredir yaygın olan, ana akım ve hardcore pazarlarının en iyisini tek bir zarif, parlak pakette bir araya getiren öngörülebilir ana akım RTS formülünden cesur bir adım. .

Peter Jackson’ın titanik üçlemesinden üç filme dayanarak, bu, selüloit maceraların en iyi değerlerini ve anlarını eşit mükemmellik, gerginlik ve eğlenceye sahip iki kampanyaya (İyi ve Kötülük) ayıran üstün detay ve kalite eseridir. Şimdiye kadar oluşturulmuş en başarılı üçlemeden birine dayanan yüksek bütçeli bir oyundan beklediğiniz gibi, TBFME sadece filmlerden referanslar ve içerikle doludur. Seslendirme (iyi, çoğu zaten) ve hikayelerden Orta Dünya haritasına ve her bir karakterin ve birimin kopyalanmasına kadar, Tolkien hayranlarını tatmin etmek için yeterince otantik, ancak nadiren “Yüzüklerin Efendisi’ne yeniliyor.

Orta Dünya’nın genişleyen haritasının monitörünüzde ilk kez ortaya çıkmasından itibaren, oyunun kalitesi hakkında şüpheniz kalmadı. Eski RTS oyunlarının kutu gibi hantal arayüzü, binaların manuel olarak iyileştirilmesi ve her seferinde sadece bir birim inşa etme gerekliliği ile atılan güzel aerodinamik ve sezgisel bir kontrol sistemi ile değiştirildi. Her komut şimdi sadece iki veya üç fare tıklaması uzaklıkta, birlikler artık kadrolarda ortaya çıkıyor. Anlam? Yeni başlayanlar için, bir orduyu yükseltmek, diğer birçok RTS oyunundan daha az zaman alır ve size dövüş ve rakibinizi fethetmek için daha fazla zaman verir. Ve bu iyi bir şey olmalı, değil mi?

İyi vs kötü

İki kampanya, hikayesi açısından oldukça benzersiz olsa da, her ikisi de aynı üç görev kategorisini içeriyor. Bunlardan en basit olanı, Yüzük Taşıyıcısını (Frodo) ve koruyucularını Moria Madenleri gibi tehlikeli bölgelerden güvenle (veya Kötü kampanyayı oynuyorsanız) yönetmenize yardımcı olan Arkadaş Grubu görevleridir. ilerleme. Bunlar genellikle 15-20 dakika içinde sona eren, stratejik olandan daha aksiyona dayalı ve genellikle her türlü kaynak yönetiminden yoksun olan hızlı ateş görevleridir.

Savunma ve saldırgan kuşatma görevleri, bir düşman saldırısını geri püskürtmeden önce savunmanızı güçlendirmenizi veya güçlerinizi kitle etmenizi ve bir düşman kalesine saldırmanızı gerektirir. Savunma seviyeleri şüphesiz TBFME’nin en duygusal olarak büyüleyici bölümleri ve sayıca fazla olan güçlerin görünüşte aşılmaz ihtimallere karşı mücadele ediyor. Helm’s Deep ve Minas Tirith’in görsel olarak muhteşem savaşlarını yeniden canlandırdığınızda, oyunun son aşamalarına doğru ateşli bir adrenal bez kurutma katliamına ulaşır.

Düşman size sürülmeden önce verdiğiniz birkaç değerli an boyunca, duvarlarınızı çılgınca okçularla sıralamalı, her kalenin farklı katmanlarını tanımlamalısınız (böylece geriye düşüp her şey kasvetli göründüğünde yeniden gruplayabilirsiniz) ve herhangi bir delik takmalısınız savunmanızda.

Aniden, huzursuz sakin savaş boynuzları tarafından kırılır, düşmanın gelişini ve düşmanlıkların başlamasını haber verir. Erkekler, düşman yaklaştıkça korkuyla sarsılır, oyunun sezgisel Duygu motoru tarafından tasvir edilen birçok duyguya sadece bir örnek. Kulaklarınız acele kan, körüklü savaş çığlıkları ve son olarak, çukurların orklar ve Uruk-Hai olarak çatışması, duvarları kuşatma merdivenleriyle ölçeklendiriyor ve korkutucu çarpma koçlarıyla burkulma kapılarına çarpıyor. Ve birliklerin onlara söylediğin gibi yapmadığı birkaç sakar an için sakla (özellikle saldırıyorsan), bu karşılaşmalarda hata bulmak için çok az şey var.

Three S Şirketi

Üçüncü görev türü – temel inşa ve fetih – aynı zamanda en yaygın olanıdır. Bir RTS hayranıysanız, rakibinizin kaynak toplama yeteneklerini boğmaya çalışmak ve sonuçta her düşman birimini ve seviyeyi ortadan kaldırmak için harita üzerinde üsler inşa etmenizi ve varlıklarınızı genişletmenizi istiyorsanız anında tanıdık olacaktır.

Bu haritalar, bazılarının sizin (veya düşmanın) bir dizi bina ile toplayabileceğiniz güçlü kaleler inşa etmenizi sağlayan belirlenmiş temel yumurtlama alanlarıyla noktalı, diğerleri ise yeni inşa etmek için sadece üç alana sahip daha küçük karakollar olarak hareket ediyor yapıları.

Üslerinizin konumu elinizdeyken, kelimenin tam anlamıyla her bir seviyeyi keşfetmeye ve yeni inşaat sitelerini izlemeye, ardından onları oyunun stratejik derinliğini gerçekten destekleyen bir özellik olan düşman saldırılarına karşı savunmaya zorlandınız.

Bir üs kurduktan sonra, gelişmiş kılıçlar, zırhlar ve kalkanlar gibi birimler ve yükseltmeler üretmeye başlayabilirsiniz. Bir bina ne kadar çok birim veya ürün üretirse, o kadar fazla deneyim kazanır. Bir binayı yeterince kullandıktan sonra, keşfetmeniz ve inşa etmeniz için yeni birimlerin ve güçlendirmelerin kilidini açarak otomatik olarak bir sonraki seviyeye yükselir. Oldukça basit bir arayüz ve zamanınızı ve dikkatinizi tıkayan küçük mikro yönetim ile, eylem kanaması savaşlarına konsantre olmak için çok daha fazla alan var.

Kaltak Saati

Ama önce bir şikayet. TBFME’nin bazı temel inşa görevlerinde çok büyük bir hata var, on yıl boyunca bu tür oyunları canlandıran ve maalesef burada tam olarak düzeltilmemiş bir şey. Kaynak toplama işlemlerinde hala önemli bir rol oynamakla (İyi taraf için çiftlikler ve demirciler, kereste bahçeleri, Kötülük için fırınlar ve mezbahalar), bu seviyeler zaman zaman yıpranma savaşlarına dönüşebilir, her iki taraf da girişim. Ya bu, ya da çok kolay. İlki gerçekleştiğinde, görevler son derece güven verici ve tekrarlayıcı hale gelebilir, düşman saldırıları tam olarak aynı tipte birimlere sahip birkaç yere yoğunlaşır. Sonunda hakim olmayı başardığınızda, görevin bittiği için rahatlamışsınızdır, Herhangi bir memnuniyet duygusu hissetmek yerine. Dahası, bu durumlarda, nadiren (eğer varsa) Al tarafından düşünülmüyormuş gibi hissedersiniz, bu da guile yerine kaba güce güvenmeyi tercih eder. Ah, ve olumsuzluklara işaret ederken, bazen Al birimleri etrafta durabilir ve tepki vermeden üslerini yok etmenizi izleyebilir – itiraf etmekle birlikte, bu nadirdir.

Oyunun Command & Conquer sözleşmelerinden en zorlu adımı olan savaşlara devam edin. C&C: Generaller 3D çarpışmalarına bir miktar strateji eklemeye çalışırken, TBFME çok daha keskin bir taktiksel kenar içeriyor. Yeni başlayanlar için, kombine kollara ve yükseklik avantajına hakim olmanın yanı sıra her bir ünite tipinin güçlü yönlerini, zayıflıklarını ve oluşumlarını (ekstra bir avantaj elde etmek için diğer ünitelerinkiyle birleştirebilirsiniz) kullanmak artık sizin için temel becerilerdir.

Süvari piyadelere ve okçulara karşı mükemmeldir, suçlamaları havada oyulmuş sabit ayak askerleri gönderir ve zemine şiddetli bir şekilde uzanır. Ancak başınızı iyi organize edilmiş bir pikemen grubuna şarj etmeyi deneyin ve gün öncesinde dışarıdaki çoğu yerel tavernada at kebabı bulacaksınız.

Okçular aralıklı ve mükemmeldir, ancak neredeyse hiç işe yaramazken, piyadeler çok fazla kayıp yaşamadan bir grup pikemeni silebilir. İnanın bana, tüm adamlarınızı savaşa atmak ve Al’ı yenmelerini ummak sizi çok ileri götürmeyecek. Savaşların bazılarının kapsamı muazzamdır, puanlar hatta yüzlerce birlik aynı anda çatışmaktadır. Aslında, Roma: Total War hariç olmak üzere, Helm’s Deep gibi bazı kuşatmaların yapabileceği olsa da, TBFME olarak sanal savaşın şiddetli vahşetine ve inancına ulaşmaya bile yaklaşan birkaç RTS oyunu daha var. biraz daha büyük olması. Dahası, her seviye aynı zamanda birliklerinizi savaşa sokmak için filmlerden en sevdiğiniz kahramanlardan en az birini içeriyor (bkz. Kahramanın Olabilirim, Bebeğim ‘),’

İyi kötü çirkin

Peki ya filmlerden sevgiyle yeniden yaratılmış birimler? Süvari şarj eden bir deniz izlemek harika bir manzara, toynakları tozları tekmeliyor ve gelgit dalgası gibi vurmadan önce düşmana koşarken gök gürültüsü gibi gürlüyor. Uruk-Hai pikemenleri mızraklarla yürür, boğucu bir şekilde kükrür ve dev kürdanlarını ilerleyen düşmanları kazımak için bir açıda indirirken, tatar yayı yapan meslektaşları mermilerini ateşle yükseltebilirler. Mağara trolleri aptalca keresteler, kesilen ağaç gövdelerini toplar ve rakiplerini şiddetli tokatlamakla dağıtırken, Balrogs havaya çıkabilen ve bir dizi gizli güç çağıran muazzam ateş ve gölge canavarlarıdır.

Ve ormanda görünmez hale gelebilen ve mermilerini yıkıcı bir şekilde ateşleyebilen zarif çok yetenekli elfleri veya başak kaplı dişleri ile devasa Olifonlar’ı (dev filler) unutmayalım. En iyisi olsa da Ents. Yavaş ve hantal ama güçlü olan bu yürüyen ağaçlar, dev bir tekme veya tokatla düzinelerce düşmanı öldürebilir ve ateşle temas etmeleri durumunda, kendilerini douse etmek için en yakın su kaynağına sallanan kollarla manik olarak koşarlar.

Orta Dünya Savaşı, sadece detaylara dikkat ederek dökülüyor ve şimdiye kadar yaratılmış en büyüleyici ve karizmatik strateji oyunlarından biri haline geliyor. Nefes kesen görselleri büyütün ve Uruk’ların çamurlu ceketlerde Uruk Çukurlarından çıkarıldığını, ineklerin mezbahalara sürüldüğünü ve diğer tarafı dev et levhaları ve çiftlikleri arazide toplayan çiftçiler olarak çıktığını göreceksiniz. Sunum neredeyse sitenin üstündedir (bazen birimler düzensiz hareket edebilir) ve doğrudan filmlerden kaldırılan omurga karıncalanma müziği ile birleştiğinde, tüm paket yükseklerin, düşüklerin ve sayısız heyecanın atılmasına neden olur. iyi (ya da kötü olmalı) ölçüsü için.

Yeni bir şafak

Kuşkusuz, Orta Dünya Savaşı, sadece ana akım ve hardcore pazarları birleştirmeyi başarmakla kalmayıp aynı zamanda sunum ve lehçe yeni standartları belirleyen bir oyundur. Yeniliklerine rağmen, sıradan oyuncuların dakikalar içinde ustalaşabileceği kadar erişilebilir, ancak yine de hardcore bir stratejistseniz sizi baştan çıkarmaya yetecek kadar stratejik derinlikte sıkışmayı başarıyor. Elbette, bazen biraz tekrarlanabilir, bazen seviyeler biraz zor olabilir (veya bazen RTS gazileri için biraz fazla kolay olabilir), ancak temel olarak, bu filmleri gururlandıran heyecan verici, güzel hayal edilen bir programlama parçasıdır .

Üçlemenin hayranı olmasanız bile, bunu kontrol etmekte tereddüt etmemelisiniz, ancak filmleri önce izlerseniz şüphesiz bundan daha fazlasını elde edersiniz. Ve Roma’ya kadar olmasa da: Total War standartları (şu anda hangi RTS var?), Bu tür içinde hala kaçırılmaması gereken parlayan bir ışık.

Bir Yüzük Ve Hatta Bir Yıldız

Size Yardımcı Olmak İçin Büyük Güçlere Çağrı

Birimler, kahramanlar, binalar, hikaye, görevler ve kaynaklar dışında, İyi ve Kötülük oynamak arasında başka ne fark vardır? Komik sormalısınız, çünkü her iki taraf da eşit derecede güçlü, ancak her kampanya ilerledikçe güç kazanan çok farklı süper silahlara sahiptir. Isengard ve Mordor’un faul kuvvetleri, diğer karanlık güçlerin birçoğu arasında, ilerlemelerini yavaşlatmak için düşman birliklerinin etrafına dolanan sarmaşıklarla dünyayı eşleştirmenizi ve Balrogs’u çağırmanızı sağlayan Tek Yüzük’ün Gücünü çağırabilir.

Ring’e karşı koymak için Rohan, Gondor ve The Fellowship ordularının Evenstar’a erişimi vardır, bu da erkeklerinizi iyileştirmenize ve kuvvetlerinizi güçlendirmek için devasa, neredeyse yenilmez Oathbreakers (ölümsüz savaşçılar) ordularını çağırmanıza izin verir.

Daha önce de söylemiştik, ancak Orta Dünya Savaşı gerçek zamanlı strateji hayranları için rüya gibi bir şey. Westwood ekibinin tasarım yeteneği, EA mega bütçeleri, bir Hollywood stüdyosunun üretim değerleri ve Polis Akademisi 4’ten 6’ya kadarki en muhteşem sinematik üçlemenin lisansı.

Şimdiye kadar, mümkün olan tek itiraz, daha büyük bir strateji varlığının, Roma’nın toga kaplı kitlesinin yaklaşan gölgesinden kaynaklandı: Total War (bu ve Steve Guttenberg’in katılmaması). Ama hepsini unut. E3’te gördüğümüz şey, EA’nın üçlemesi kapsayan başlığıyla çok farklı bir yön aldığını kanıtladığı için karşılaştırmalar artık gereksiz.

Activision’un Roma’sının maksimum ölçeği hedeflediği yerde, TBFME, bir savaş alanı simülasyonunu gerçek bir sinematik gösteriye dönüştüren küçük ayrıntıları vurgulamaya odaklanarak, maksimum duygu hedefliyor.

“RTS türünü birbirine yürürken ve biri ölünceye kadar hack, hack, hack yapan adamlardan almaya çalışıyoruz” diyor yapımcı Mark Skaggs. “İşleri yapmanın eski yolu bu. Karakterlere ve dünyaya hayat vermek için oyuna çok fazla duygu katıyoruz.”

İllüstrasyon olarak, Mark, savaş alanındaki birkaç farklı birimin eylemlerini ve davranışlarını gösteren en son oyun içi demoları ateşler. Birincisi, siyah kaplı okçuların eyer yükünü bir Gondorian köyüne taşıyan bir fil Muma. Büyük adam, düşman zincirlerine doğru eğilerek başlar ve bagaj zincirlerini bir tırpan gibi sallar.

Oldukça etkileyici. ama yetenekli bir trebuchier sırtına ateş topu attığında, eğlence gerçekten başlıyor. Arka ayakları üzerinde yükselen aptal canavar panik içinde kükrüyor, sonra alevler arkalarına saldırırken kaçmaya çalışıyor. Köşeli bir porsuk gibi atılan yaratık, isteksiz bir yumrukla ölmeden önce yakındaki birkaç binaya atık bırakır. Oscar ödüllü bir performans ve Peter Jackson aksiyon makarasında yerinden çıkmayacak bir performans.

Bu Duyguya İkinciyim

Eğer bir şey varsa, canlı yaratıklar daha da etkileyici. Treebeard, ork okçularının bir kılıcıyla ateşe verildiğinde, yasaklanmış, bazı kızgın tahtaları sallamaya geri dönmeden önce kendini douse etmek için yakındaki bir akıntıya koşar. Bu arada insanlar, bir düşman yaklaştığında dövüş için gerginlik ve gerginlik, zaferden sonra tezahürat ve kılıç itmeleri ile kutluyor ve korkunç bir trolden önce trepidasyonda korkuyor. Pres-up veya bir ibne şişirme gibi tokenistik boş animasyonlarınızı unutun – bu, yeni şeyler yapmanın yeni yolu ve çok etkileyici.

“Yüzüklerin Efendisini bir RTS deneyimi olarak yeniden yaratmak sadece büyük savaşlardan daha fazlasıdır.” Mark’a güveniyor. “Savaşlar hala büyük, ama gerçekten yapmak istediğimiz şey filmdeki duyguları yeniden yaratmak. Sana Helm’s Deep’teki duvarların arkasında olduğunuzu hissetmek, tüm orkları görmek ve ‘biz’ düşünmek istiyoruz. Duygu sistemini oraya getirmek, sizi diğer tüm RTS’lere geri dönmenizi ve • burada bir şeyin eksik olduğunu düşünmenizi sağlayan şeylerden biri olacaktır. ”

Adam İşleyicileri

TBFME ve Generaller arasındaki bir diğer büyük fark, birliklerin ele alınış şeklidir. Savaşların büyüklüğü nedeniyle, tasarımcılar birlik yaratımından her şeyi yeniden düşünmek zorunda kaldı. bu da gruplanmış birimler, oluşumlar ve savaş hatları adı verilen yeni bir özellikle sonuçlanır.

Yani, tek bir birim oluşturmak için tıklamak yerine, artık birimin doğal düzeniyle belirlenen boyutta bir birlik bütünü oluşturmak için tıklıyorsunuz. Okçular şu anda grup başına yaklaşık on olarak ayarlanmışken, orklar 20 alemindedir. Ayrıca, kötü gruplarda olsa da, bu grupların bazıları için iki veya üç formasyon şekli – kama, kare, tavşan tavşan – arasından seçim yapabilirsiniz. az çok kaotik. Bununla birlikte, grupların bir araya getirilmesi, ekibin savaş alanını düzenlemek için bulduğu bir önlemdir; diğeri biraz daha geniş ve potansiyel olarak çok daha ilginç.

Mark, “Orduların birbirine yaklaşma ve birbirleriyle savaşma şekillerinde bazı büyük değişiklikler yapıyoruz.” “Bu bizim savaş çizgileri dediğimiz şeydir. Bir araya gelen iki dev ordunuz olduğunda, birliklerinizin yapışması için çizgiler kurarak güzel bir dalgada ilerlemelerini sağlayabilirsiniz. Önde olanlar kavga ile buluşuyor Arkada bekledikten sonra savaş ilerledikçe bölmelere ayrılıyor. “

Westwood unvanı için şaşırtıcı olmayan bir şekilde, kaynaklar TBFME’de de rol oynar. ama yine, bu tamamen yeniden düşünülmüş bir RTS cihazı. Bir başlangıç ​​için, hasat ve toplama gitti, tarih, caput, Tolkien evreni için uygun görülmedi. Bu nedenle, kaynak koleksiyonunun büyük kısmı şimdi, ağaç seven insanlar için çiftlikler veya vahşi orklar için mezbahalar aracılığıyla üssünüzün duvarlarında gerçekleşiyor. Ayrıca altın, RPG tarzında ölüler tarafından düşürülecek şekilde ayarlandı.

Çok kolay değil

Bu basitleştirmeyi telafi etmek için, teknoloji ağacına tırmanırken yükseltmek çok daha zor hale getirildi. Örneğin, bir savaşın ortasındaki ateş oklarına erişirseniz, mevcut okçularınızı ateş okçularına kolayca yükseltemezsiniz; ancak yepyeni bir yangın söndürme birlikleri kurmanız da gerekmiyor. Bunun yerine, savaş alanında ordunuzla tanışmak için ateş oklarıyla dolu bir araba göndermelisiniz ve sadece onlara ulaştığında yükseltebilirler. Açıkçası, düşman tedarik arabaları, bir zamanlar düşman biçerdöverleriyle olduğu gibi doğal bir hedef haline gelecek, ancak çok daha tatmin edici taktik sonuçları olacak.

Konuşabileceğimiz başka yeni özellikler de var – radikal yeni arayüz, aerodinamik temel bina – ancak her durumda hedefler aynı kalıyor. Birincisi, oyunu Yüzüklerin Efendisi sinemasına sadık hale getirmek için: ikincisi, daha eğlenceli hale getirmek için. Ve sonuçta, Westwood’un en iyisi bu.

Yüzüklerin Efendisi filmleri olan üç destansı şaheserden sonra, Peter Jackson’ın üçlemesine dayanan sadece PC’li bir oyunun yayınlanmasını henüz görmedik. Bu yüzden EA Pacific’in güzel görünümlü Yüzüklerin Efendisi: Orta Dünya Savaşı, tüm beklediğimiz büyülü oyun olduğunu kanıtlayabilecek bir 3D RTS ile ilgili tüm umutlarımızı tutturuyoruz. Orta Dünya Savaşı’nda baş yapımcı Mark Skaggs ile yakalandık ve bir Hobbit’in bir sürü sulu sosis gibi oyun hakkında bilgi için onu ızgara ettik.

Kötülükte çok başarılı

İyi haberin ilk parçası, her kampanyanın arsa, her görevin arka plan hikayesini tanıtan video dizileri boyunca ortaya çıkarak, hem iyi hem de kötü güçlere komuta edebilmenizdir. İyi taraf için, Gondor ve Rohan ordularını ve Bursun kahramanlarını kontrol edersiniz. Amacınız Orta Dünya’daki kötü orduları yenmektir. Skaggs, bu üç filmde gördüğünüz tüm büyük savaşlarla birlikte birkaç tane daha mücadele etmeyi de içeriyor. Kötü taraf için, Isengard ve Mordor ordularını kontrol edersiniz ve yüzüğü Frodo’dan almalı ve Orta Dünya’yı fethetmelisiniz. “

Bununla birlikte, daha da iyisi, eski C & C tarzı RTS oyununu Westwood’un gözetimi altında uzun yıllar boyunca ve daha yakın zamanda ilk başlığı C&C: Generals ile şampiyon olan EA Pacific, Orta Dünya Savaşı’na kapsamlı ve devrimci değişiklikler getirin.

Önceden tanımlanmış kaynak alanlarında malzemelerin toplandığı zorlu saatler, yerini daha sezgisel ve daha az zaman alan bir sistem olarak değiştirdi. Skaggs’ın açıkladığı gibi: İyi ordulardan biri olarak oynadığınızda, inşa ettiğiniz çiftliklerden yiyecek alırsınız ve demircilerden demir alırsınız. Savaşlarda öldürdüğün bazı canavarlardan da hazine alırsın. Bu kaynaklar, birlikler ve yapılar inşa ederken kullandığınız bir havuza giriyor. “

Isengard veya Mordor olarak oynamak, kaynak toplama için benzer bir sistem görmelidir, ancak bu sefer hammaddeleri mezbahalar (gıda) ve fırınlar (demir) aracılığıyla toplayın. Bununla birlikte, Skaggs’ın açıkladığı gibi, iki tarafın kaynak toplama yetenekleri arasında büyük bir fark olacaktır.

Isengard olarak oynarken, ağaçların kesilmesinden odun elde edebilirsiniz. Bunu biz koyduk çünkü Isengard’ın filmlerde yaptıklarıyla aynı çizgide hissetti. İyi orduların bunu yapmasına izin vermiyoruz, çünkü Orta Dünya’nın ormanlarını yok etmeleri yanlış geliyor. Oldukça doğru.

De-Bodrum

Taban binası da büyük bir revizyondan geçiyor. Her bir tarafın, çeşitli binalar inşa edebilecekleri önceden belirlenmiş inşa alanlarına sahip bir kamp veya kale alanına sahip olacağı bir Kamp ve Kale tipi temel bina sistemine geçiyoruz. Üslerin inşa sürecini basitleştirerek, oyuncuların birimler üretmenin ve daha hızlı savaşmanın eğlenceli kısmına geçmesine izin veriyoruz. Ayrıca, üslerin görünümünü Orta Dünya’nın zengin kurgularına uyacak şekilde uyarlamamızı sağlar. Erken oyun testleri, oyuncuların bu yeni üs inşa etme yolunun gerçekten iyi çalıştığını düşündüğünü gösterdi.

Ayrıca önceki RTS oyunlarında gördüğünüz geleneksel teknoloji ağacı konseptinden uzaklaşıyoruz. Bunun yerine, Veterancy Yapı kavramını ekliyoruz. Bir binayı daha fazla kullandığınızda, Veteran Up olacaktır. Her Veterancy seviyesi beraberinde daha fazla birim ve daha fazla savunma gücü getiriyor. Veterancy’nin son seviyesi, binanın kendini okçular ve benzeri ile savunması için de bir miktar yetenek getiriyor.

Tüm Duygusal

Oyunun kaynak yönetimi, teknoloji ağacı ve temel yapı öğelerinin düzenlenmesi, EA Pacific’in şimdi arkaik C&C RTS modelinde devrim yaratma çabalarının sadece başlangıcıdır. Eğer düzenli bir okuyucu iseniz, TBFME’nin yepyeni görsel duygu sistemi, savaş alanındaki her birimin duygularını ve farklı durumlara ve rakiplere karşı tepkilerini gösteren bir özellik olduğunu öğrendiğimizde, 143. sayıdaki heyecanımızı hatırlayabilirsiniz. . Skaggs’i bu konuyu detaylandırmak ve bize görmeye hazırlandığımız davranış türleri hakkında daha fazla örnek vermek için bastırdık.

Bir örnek, bir trol, Balrog veya Fell Beast ile yüz yüze geldiklerinde korku içinde titreyen askerler olacaktır “diye açıklıyor. Ancak korku reaksiyonlarının ötesinde, kahramanlar yakın olduğunda iyi olaylara ve moral artışlarına tepki olarak tezahürat görüyorsunuz. Yani form örneği, Aragom yakın olduğunda, askerlerin onlara verdiği moral bonusu nedeniyle trollerde korku içinde deprem olmadıkları oyuncular için çok görünür olacak. “

Ve tamamen yükseltilebilir kahramanlardan (hem deneyim hem de yeni yetenekler kazanan) adil payınızdan daha fazlasını görmeyi bekleyebilirsiniz. Ayrıca, filmlerin tüm ana karakterleri – hem iyi hem de kötü – bir noktada merhaba demek için açılır ve şüphesiz bazı düşman kafalarını o sırada yerinden çıkarır.

Skaggs ayrıca Warg Riders (hırıltılı kurt) da dahil olmak üzere iki kampanya boyunca komuta etmeyi ya da karşı çıkmayı bekleyebileceğiniz diğer birimlerden (toplamda 60 birim türü olacak) bahsetti. İki Kule’deki Rohan Süvarileriyle çarpıştığımız orccarrying canavarları gibi. Bu kudretli, son derece güçlü yaratıklar hem hızlı hem de kısır olacaklar ve ork binicileri öldürülürse yüzde 50 hayatta kalma olasılığına sahip olacaklar, bu noktada herhangi bir birime gelişigüzel bir şekilde saldırarak savaş alanında hasara yol açıyorlar.

Elf Savaşçısı, oyunun daha güçlü ve çok yönlü birimlerinden biri olduğunu kanıtlamalıdır. Helm’s Deep’in ekşi yüzlü kurtarıcılarına benzer şekilde, sadece okçulukta mükemmel değil, aynı zamanda düşman yaylarını kullanamayacak kadar yakın olduğunda bıçaklarla biraz fazla usta olduğunu kanıtlıyorlar, ancak Skaggs yetenekleri hakkında yorum yapmadı Legolas gibi bir kaykay olarak bir tahta tahta kullanmak için.

Yay ile kullanışlı

Bu sivri kulaklı katiller aynı zamanda pusu kurarken ve Elf Ale’de bir geceden sonra yerel rozzers tarafından çentiklenmekten endişe etmeden çok ihtiyaç duyulan bir piss alırken ormana gizli bonuslar da alırlar. Dahası, iki Elf Savaşçısı grubunu birleştirirseniz, biri kılıç taşıyan bir cephe oluşturur, diğeri doğrudan arkada pozisyon alır ve yaylarıyla koruma sağlar. Bu, bir cesedin karizmasına sahip olsalar da, bir hurda içinde dolaşmak için kullanışlı bir grup olduklarını kanıtlıyor.

Ama ne düşündüğünü biliyorum. Gerçek savaşları duymak istiyorsun değil mi? Çelik gibi halkanın kılıç gibi acı çığlıkları ile kaynaştığı, savaş yaralı cisimlerin kan gölleri. Daha fazla gecikmeden, o departmanda nelerin bulunduğunu bulalım. Filmlerde gördüğünüz tüm savaşları yapacağız – ve daha fazlası, “Skaggs iddia ediyor.” Filmde görmediğiniz ancak aldatıldığınız bazı savaşlar da olacak. Örneğin, Eomer ilk kez Legolas, Gimli ve Aragom ile karşılaştığında ve Rohan’ın orklarını avlamaya başladı. Eomer ile bu ork avlarına çıkma şansı elde edersiniz.

Kaç?

Savaşlar büyük ölçüde destansı olacak olsa da, EA Pacific, Creative Assembly’nin Roma’sı: Total War gibi rekabet etmeyi amaçlamıyor, hatta binlerce birlik yerine yüzlerce kişiyi içeren en büyük çatışmalar. Savaşlar, bir Ork grubundan savaşan bir avuç kahramandan, tıpkı Yüzük Kardeşliği’nin sonunda olduğu gibi, Minas Tirith ve Mordor’un Kara Kapısı’ndaki savaş gibi tam ölçekli sırtlara kadar değişecek. Ancak, ölçek eksikliğinden endişe ediyorsanız, oyunun E3 demosundan (son sayının disklerinden), en alaycı sceptic’in zihnini bile hafifletmesi gereken bir manzara olan süvari ücretine bakın.

Taktikler de bir derece için önemlidir, ancak oyunu olabildiğince erişilebilir tutmak için Orta Dünya için Savaş, kuşatma bonusları gibi taktik incelikleri içermez. Yükseklik size bir avantaj sağlayacak ve çeşitli oluşumlar da olacak, diye açıklıyor Skaggs. Yaptığımız en havalı şeylerden bazıları birim kombinasyonları. Bunlardan bazıları size okçuların arkada olması gibi gerçek hayatta taktik avantajlar sağlarken, askerler önden koruma sağlar. Bu moral bonuslarımız da var, ama yorgunluk çekmeyeceğiz çünkü çoğu insan bunu eğlenceli olarak görmüyor.

Skaggs ayrıca Helm’s Deep ve Minas Tirith’teki savaş da dahil olmak üzere birçok kuşatma savaşı vaat ediyor. Kuşatma kuleleri, çarpma koçları, balistalar, mancınık ve kuşatma merdivenleri gibi kuşatma motorları, bu karşılaşmalarda kapıları ve duvarları, kesintisiz saldırılarının altında çöküp çökmekte olan önemli bir rol oynamaktadır.

Skaggs, Helm’s Deep ve Minas Tirith’in oyun sürümlerine sahip olacağız. Filmlerde olduğu gibi geri çekilip onların içinde hareket edebileceksiniz, ancak daha iyi RTS oynanışı sağlamak için onları bazı şekillerde değiştirmek zorunda kaldık. Mühendislik ve tasarım açısından sahip olduğumuz en büyük zorluklar arasında olduklarını kanıtlıyorlar. Yine de, eski sürümlerinin çok havalı olduğundan emin olabilirsiniz. Umarız haklıdır, çünkü iyi tasarlanmış bir kuşatma savaş öğesi potansiyel olarak Orta Dünya Savaşı’nı rakiplerinin çoğuna avantaj sağlayabilir. Ancak tersine, EA Pacific dengeyi yanlış yaparsa, oyunun çöküşü de olabilir.

Bu iki farklı savaş türü – açık savaş ve kuşatma – umarım size tamamen farklı iki oyun deneyimi sunmalıdır. Kalelerle, oyuncuların filmlerde gördükleri savaşların etkileşimli bir versiyonunu yeniden yaratıyoruz ve bunlar Base’deki Base’de önceki RTS oyunlarında gördüğünüz savaş türlerinden farklı olacak. Açık havadaki savaşlar daha çok geleneksel RTS oyunlarına benzeyecek, ancak temel bina, kaynak toplama ve birimlerin nasıl çalıştığı ile ilgili yaptığımız yenilikler nedeniyle, bu savaşlarda da yeni deneyimler edineceksiniz “diye devam ediyor Skaggs.

Bırakın gelsin

Onun sözlerine, son E3 sunumuna ve bu muhteşem ekran görüntülerinin görünümüne bakıldığında, en yüksek kalitede Yüzüklerin Efendisi oyununu bitirmek gibi görünüyor. EA Pacific tüm vaatlerini yerine getirirse, bu 2004’ün en iyi strateji oyunlarından biri olabilir. 3D RTS üstünlüğü için savaş başlamak üzere …

Çoktan seçmeli

Orta Dünya’ya Yaşam ve Seçim Getirmek

RTS oyunlarının çoğundan farklı olarak, Orta Dünya Savaşı Muharebesi doğrusal olmayan bir olay olmayı vaat ediyor. Bu, oyunun tüm ordularının ve kamplarının nerede bulunduğunu görmenize ve savaşmak istediğiniz savaşları hangi sırayla seçmenize izin veren görsel olarak gür bir ‘Yaşayan Dünya Haritası’ ekranı sayesinde.

Tamamen 3D ayrıntılarla işlendiğinde, bu haritayı yakınlaştırabilir ve işleriyle ilgili bireysel karakterlerin mizahi animasyonlarını izleyebilirsiniz. Bu, genellikle bir strateji oyununun en donuk ekranına çok ihtiyaç duyulan bir karakter ve hayat katacak bir özelliktir.

En hızlı parmak kazanır. RTS oyunlarının çoğu genellikle çevrimiçi ve ne yazık ki dejenere olur. Orta Dünya Savaşı farklı değildir. Bu eğlenceli değil demek değil, ama dürüst olursak, daha önce gördük. Mümkün olduğu kadar çabuk bir ordu kurun, kalenizden dökün ve düşmana hızlıca vurun. Bunu en hızlı yapan kişi genellikle kazanır. Farklı bir şey yapmaya çalışan, genellikle kaybeder.

İster 1 v1 veya 2v2 sıralamalı oyunları oynayın (sizi otomatik olarak benzer seviyedeki bir rakibi bulur) ister sekiz oyuncuya hitap edebilecek çok sayıda özel oyun sunucusundan birine atlayın, aynı deneyimi bekleyebilirsiniz. her zaman. Biraz daha hayal gücü ile olduğu gibi bir utanç, bu belki de şimdiye kadarki en iyi çevrimiçi RTS olabilirdi. Neden otomatik olarak iyi ya da kötü olarak oynamanın istendiği ve kaleyi devirmek ya da düşmanı belirli bir süre tutmaktan vazgeçen Minas Tirith ya da Helm’s Deep’in rekreasyonu yok? Neden gerçekten.

Ancak, burada da çok sayıda olumlu var. Her biri kendi güçlü ve zayıf yanları ve oyun tarzlarıyla gelen filmlerden dört gruptan (Gondor, Rohan, Mordor ve Isengard) herhangi biri olarak oynayabilirsiniz. Dahası, duvarları kapalı bir kalede başlayan her takım sayesinde eğlenceli koşma neredeyse imkansız – bu iyi bir haber.

Sunum kaygan, oyunlar 600K geniş bantlı bir boru üzerinde bile oldukça sorunsuz çalışıyor, ancak bir güvenlik duvarınız varsa, bazı bağlantı sorunları yaşayabilirsiniz. Bununla birlikte, TBPME’lerin çevrimiçi oyunlarının oynaması şüphesiz eğlencelidir, ancak sonuçta bu, büyük bir kaçırılan fırsat olarak aşağı inmek zorundadır.

Bu türdeki tuhaflığı son yıllarda biraz gevşemiş olabilir, ancak daha önce Westwood olarak bilinen geliştirme ekibi hala RTS dünyasında mamut bir güçtür. EA makinesi tarafından işlenen pek çok geliştiricinin aksine, borg uçağı olarak mükemmel oyunlar üretmeye devam ediyor – Command & Conquer: Generaller bunun bir örneği.

Hayranlar için rüya gibi bir bilette, inşa ve acele stratejisinin ustaları, artık dakikanın en büyük lisanslarından biri olan Peter Jackson’ın Yüzüklerin Efendisi üçlemesi ile bir araya geldi. Tam erişimini kullanarak Westwood ekibi, filmlerin ihtişamını yansıtmak için tasarlanmış gerçekten destansı bir RTS hazırlıyor. Miğfer Dibi Savaşı’nı yeniden yaratmak ister misin? Artık VU’nun yeni Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Savaşı’ndan çok daha ikna edici bir tarzda yapabilirsiniz. Öne çıkan özellikler arasında kuşatma savaş sistemi, tuzakların ve tuzakların kullanımı ve bazı muhteşem sihir efektleri yer alıyor. Bu muazzam olacak.

Yüzüklerin Efendisi Orta Dünya Savaşı, gün boyunca filmler sırasında pompalanan birçok Yüzüklerin Efendisi oyunlarından biriydi. EA hakkında ne istediğini söyle, ama aslında Yüzüklerin Efendisi lisansını çok iyi idare ettiler ve oyunların çoğunun iyi olduğunu söyleyebilirim. Anlam, aksiyon, RPG ve Orta Dünya Savaşı, RTS için çoğu tür için Yüzüklerin Efendisi oyunları vardı

İyi vs Kötü

Yüzüklerin Efendisi Orta Dünya Savaşı, aslında iki farklı kampanyaya sahiptir. EA burada sunum ile tüm dışarı gitti ve filmlerden sahneleri ve ses kesme sahneleri sunuyor. İyi taraf olarak oynadığınız kampanya aslında filmlerin olaylarını oldukça iyi takip ediyor ve filmlerin bazı büyük savaşlarını içeriyor. Filmlerin etkinliklerini oynamak harikaydı, aslında kötü kampanyanın daha iyi olduğunu düşündüm. Bu, Isengard’a ihanetle başlar ve Sauron’un herkesi yerine koymasıyla ilgilidir. Bu konuda sevdiğim şey, Sauron’un savaştan biri olması durumunda filmlerin ve kitapların olaylarını farklı bir şekilde ele alması.

Savaşı Kim Kazanır?

Yüzüklerin Efendisi Orta Dünya Savaşı, içine girmek çok kolay bir RTS oyunu buldum. Oynarken aralarından seçim yapabileceğiniz dört farklı grubunuz var. Rohan ve Gondor’un At Lordları iki iyi gruptur. Isengard’da Uruk-Hai var ve ayrıca Mordor’un Orkları da var. Grupların her birinin onları özel yapan kendi şeyleri vardır.

Kılıcını Döndürmeden Önce Düşün

Oyun, bir RTS tarzı oyundan beklediğiniz şeydir. Binalar yapmalı, asker almalı, kaynakları izlemeli, saldırılarını planlamalısın vb. Oyunun her şeyi çok iyi işlediğini ve diğer birçok RTS oyununun olabileceği gibi fazla karmaşık olmadığını gördüm. Savaş sistemi aslında oldukça harika. Oyundaki farklı birimler bir tür taş, kağıt makas sistemi üzerinde çalışıyor. Örneğin, pikemen süvari yenebilir, ancak kılıç ustaları pikemen’i yenebilir. Oyun boyunca ilerledikçe farklı birimler yükseltilebilir, bu da beklediğiniz gibi onları güçlendirir. Kendi özel yeteneklerine sahip Hobbitler gibi kullanabileceğiniz daha güçlü birimler var. Özel olarak konuşursak, Gandalf gibi kahramanları da kullanabilirsiniz. Binalarınızı ve birliklerinizi yükseltmenin yanı sıra çeşitli özel yeteneklerin kilidini açabilirsiniz, böylece her zaman bir tür ilerleme oluyormuş gibi hissedersiniz. Savaşlar ölçeğinde çok büyük ve filmlerdeki büyük destansı savaşların görünüşünü ve hissini çok iyi yakaladıklarında harika bir iş çıkardıklarını hissediyorum.

Yüzüklerin Efendisi Orta Dünya Savaşı’nın harika bir RTS oyunu olduğunu düşünüyorum. Filmlerin hayranı olmanız özellikle iyi, çünkü burada bir ton fan hizmeti var. Aslında bunu daha yüksek bir puan verirdim, ama yapmamamın tek nedeni aslında bir netice, Yüzüklerin Efendisi Orta Dünya II için Savaş ve bu yükselttikçe bundan biraz daha iyi birçok farklı şey. Yine de bu orijinal oyun harika bir zaman ve sadece kampanya için oynamaya değer.

8/10

Artıları:

  • Kampanya harika
  • Yürütülecek iki farklı kampanya
  • Sunum harika
  • İçeri girmek kolay
  • Daha iyi LOTR oyunlarından biri

Eksileri:

  • Devam filmi daha da iyi
  • Bazı kahramanlar sadece kampanyada
Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply