Red Alert 2 Indir

  • Doom II oynamak, The X-Files’ın başka bir sezonunu izlemek veya yeni bir Oasis albümü dinlemek gibi bir şey yok – hiçbir şey çok yenilikçi, çok parlak veya çok kafa karıştırıcı değil. Her şey milyonlarca kişiye tanıdık geliyor ve herkes için iyi bir zaman geçirecek kadar biraz farklı. Evet, sizi eğlendiren “Command Food” ve Command & Conquer serisindeki 403 taksitle görünen Westwood, bir erkeğin kalbine midesinden ulaşma hedefine başarılı bir şekilde inanıyor.

Aslında, Command & Conquer: Red Alert 2’yi yüklerken hemen içgüdü içgüdüsü, neredeyse beş yıl önce yapılan orijinal oyunun dışında bunu söylemek genellikle zor. Aynı izometrik 2D görünüm, aynı kaynak yönetimi, aynı küçük birim spriteları, aynı yenilenmiş gerçek zamanlı strateji (RTS) hileleri. Ancak, bazı nedenlerden ötürü, esas olarak küçük ama etkili tükürük ve cilalar nedeniyle, bu bir patlama. Bu tam olarak nasıl oldu?

Command & Conquer: Red Alert 2, 1996 orijinalinin kaldığı yerden devam ediyor. Bu alternatif II.Dünya Savaşı Sovyetleri kapsıyordu, ancak şimdi zihin kontrol makineleri ve doğrudan Amerikan başkentine bir istila ile yeni, son dakika tehlikesi ortaya çıktı. Üzerinde çok ince bir noktaya değinmemek için, bu bağlamda “kırmızı” hala “kötülük” e eşittir, ama hiç kimse gerçekten oyunun tesisini ciddiye almıyor, değil mi?

Tabii ki bilmiyorlar. Bu, her zamankinden daha fazla kanıtlanmış, kısmen kampa, tam hareketli video brifinglerine yardımcı oldu, bu da hafifçe alınmaya çok çalışmasına rağmen, onlara değil, onlara gülmek istemenizi sağladı. Northern Exposure’un Barry Corbin, eski Yankee vatanseverliğinin anlaşıldığından emin olmak için elinden geleni yaparken, Sliders’ın Kari Wuhrer’in fiziksel özellikleri, her klipte bolca gösteriliyor.

Ancak, en açık anlatım tonları ile New York’a uçan Rus uçak gemileri gibi tartışmasız aptalca bir öncül alarak kendilerini ayağa vurmak yerine, video segmentleri “Her şeyin zaten bir şaka olduğunu bildiğinizi biliyoruz “tutum. Bu aynı zamanda hem ferahlatıcı hem de ızgaradır, ancak çalışır – bir şekilde.

Her durumda, en azından bunun sadece keyif için tasarlanmış basit bir oyun olduğunu hatırlatıyoruz. Arayüz, ekranın sağ tarafında radarınızı, kaynaklarınızı ve bina seçeneklerinizi detaylandıran bir menüyle birlikte, savaş alanlarının yukarıda belirtilen izometrik, 2D görünümüne tartışılmaz bir şekilde aşinadır. Bununla birlikte, daha iyisi için değişen şey, bu tek noktadan dükkan şimdi tüm olası bina seçeneklerinizi dört ana sekmeye ayırıyor: altyapı, temel savunmalar, erkekler ve araçlar.

Bu, inşa etmek için belirli bir tareti veya denizaltıyı aramak ve hızlı bir şekilde bulmak için daha kolay olmakla kalmaz, aynı zamanda birçok farklı tipte seçimleri aynı anda oluşturmanıza izin vererek çok daha kullanışlıdır. Bir taretin yanı sıra bir ASAP denizaltısına mı ihtiyacınız var? Her ikisini de oluşturmaya başlayın ve verimliliği artırın!

Binalara gelince, normal duvarların, güç jeneratörlerinin ve benzerlerinin üzerinden geçmek zaman kaybı olacaktır. Bununla birlikte, bu alandaki en ilginç yeni eklemeler, Müttefiklerin Prizma Kuleleri ve Sovyetlerin Medyum Sensörü gibi savunma tesislerini içeriyor. İlki Tesla Coils gibi davranıyor ancak yakındaki diğer kulelerin sayısına göre katlanarak daha güçlü, ikincisi çevrenizdeki hangi birimlerin veya binaların herhangi bir düşmandan saldırı için hedeflendiğini bilmenizi sağlıyor (savunmalarınızı sarkıtmak için çok yararlı buna göre).

Bir başka çok güzel özellik, bunlara askerler pompalayarak “güçlendirilebilecek” sığınakların ve sivil binaların eklenmesidir. Gökdelenlerden ahırlara kadar her şey, en çok ihtiyaç duyabilecek alanlarda birleşik, uzaktan savunma yapısı olarak hareket etmek için birliklerle stoklanabilir. Bir mühendisi bu binaların yakınında tutmak iyi bir fikirdir, çünkü bir kez ağır hasar gördükten sonra, adamlarınız batan bir geminin fareleri gibi enkazdan kaçarlar.

Bu düşünce dizisi bizi düzgün bir şekilde oyunda sunulan yeni birimlere yönlendiriyor. Bir kez daha, beklenen piyade ve tankları göz ardı ederek, oyunun en sütten kesilmiş RTS oyuncularından bile gülümsemeleri sağlayan oldukça ilginç ve güçlü birimler var.

Örneğin, Müttefikler, düşman anti-stok yapamadığı zaman oldukça güçlü olan oldukça eğlenceli jetpack donanımlı Rocketeer benzeri askerlere (2000 yılında nasıl seyahat edeceğini vaat eden 1950’lerin reklamlarına benziyor) sahipler. hava flak üniteleri. Gerçekten, bu jetpack askerleri yapmaya konsantre olduktan sonra ilk birkaç Müttefik’in seviyesi oldukça kolay. Sovyetler, neredeyse herhangi bir düşman biriminin zihninin kontrolünü ele geçirebilecek oldukça kötü (yönetilmesi zor olsa da) Yuris’e sahipler.

Müttefiklerin aşılmaması gereken, açıkça mobil bir platformda da olsa, Prizma Kulelerinin üstel gücünü koruyan Prizma Tanklarına sahiptir. Bununla birlikte, eğlencenin en sadistini sağlamak muhtemelen Sovyetlerin örümcek terörü Drone’larıdır – erkekleri oldukça kolay parçalarlar, ancak işini doğrudan içlerine doğru yollarını kesip içeriden parçalayarak gerçekten işini yaparlar. Bu makineler hasta bir şekilde iyi animasyonlu ve eğlenceli.

Bu birimlerin neredeyse tamamı, doğru kullanıldıklarında ölümcüldür ve aksi öngörülebilir bir devam filminde güzel yeni gelişmeler yapar. Örneğin, RTS oyunlarındaki strateji genellikle en iyi ihtimalle basit olsa da (bir şey varsa, muhtemelen “Gerçek Zamanlı Taktikler” olarak yeniden adlandırılmalıdır), burada taş-kağıt-makas saldırı ve savunma manevraları seçiminin göreceli karmaşıklığı bir çok canlı ve ferahlatıcı seviyesi.

Genel olarak, Müttefikler havada güçlüdür, Sovyetler denizde güçlüdür ve bunu baslatmak için doğru birimleri ve yapıları seçmek Command & Conquer: Red Alert 2’deki ana kuraldır. Flak Cannons’a karşı 50’li Rocketeers, Prism Towers’a karşı kötü Apocalypse Assault Tankları, yunuslar ve dev mürekkepler vb. gibi senaryolar. Bu kadar çok sayıda birim nedeniyle, özellikle daha sonra oyunda, sadece yeni saldırı / savunma kombinasyonlarını ele almak küçük bir zevktir.

Ne yazık ki, çalışmak için belirli lojistik taktikler almak küçük sprite birimleri ile zor (daha yüksek çözünürlüklerde daha da zor) ve sonunda kaçınılmaz olarak özensiz hareketler, kusurlu yol noktası yapmadan kötü adamlara atmak için doğru birimleri yakalamayı zor bulacaksınız. buna rağmen sistem.

Ayrıca, eski oyunlarda olduğu gibi madencileri korumak konusunda endişelenmek zorunda değilsiniz (Sovyet madencilerinin artık kendi silah kuleleri var ve Müttefiklerin versiyonu üsse geri dönebiliyor). Kaynak yönetimi ile ilgili sekmeleri tutmak artık bir öncelik olmasa da (“ışıltılı şeyler alın ve geri getirin” hala oyunun adıdır) ve seviyeler genellikle güzel ve iyi düzenlenmiş olsa da, birim için iyi olurdu kontrol biraz daha sorunsuz ve kolay yönetilebilir. Bununla birlikte, “Her Şeyi Et ve Metalin Yanan Bir Yığını Yapın” temel amacı hala mevcuttur.

Diğer cilalara gelince, oyunun film müziği arzulanan bir çok şey bıraksa bile, konumsal ses efektlerinden bazıları çok geliştirildi (bu hoparlörleri Özel Ryan benzeri flak efektlerini kaydetmek için pompalayın). Hala ilk oyundan aynı sahte endüstriyel lezzete sahip ve bu “askeri” destek vokallerine sahip ve muhtemelen Command & Conquer: Red Alert 2’deki en zayıf halka.

Bu bizi son noktaya getiriyor: çok oyunculu. Blizzard’ın aptal geçirmez Battle.net’inden çok uzakta olan Westwood, Westwood Online ile kendi oyununu elinde tutuyor, böylece toplantı odaları, belirli harita zevkleri, benzer fikirli oyuncular ve benzeri görünen bir seçenek ve hız listesi ile seçim yapabiliyorsunuz. Muhtemelen tüm karışıklıkları (kullanıcıların ucunda ve sunucuların ucunda) çalışmak biraz daha zaman alacaktır, ancak erken girişimler (serbest bırakılma sırasında) basit ve iyi bir şekilde yürütülür.

Daha da önemlisi, Age of Empires II: Age of Kings gibi çok oyunculu olasılıklara daha özel uluslar (Fransızca, Almanca, Korece vb.) İçin özel birimler ekledikçe, yine de takdire şayan, küçük bir adım doğru yönde.

Hem uzun süreli hayranlara hem de yeni gelenlere sahip olacak, daha kolay, rahat, erişilebilir, iyi bir zamana, sorunsuz ve kesinlikle hiçbir karmaşaya sahip olacak daha fazla tükürük ve parlaklık ile, ince ayar gerekli. Açık, temkinli ve zevkli – bu, mideyi çok az bağırsak yan etkisini tehdit eden şekerle dolduran bir prequel-devamıdır.

Grafikler: Güzel bina detayları ve birim etkileri ancak 2D izometrik motor 2000 yılı standartlarına göre biraz eski.

Ses: Müzik müziği en iyi şekilde olsa da, parçalama ve genellikle patlayıcı savaşlar arasındaki ses efektleri “uzak” bir bakış açısından bile iyi yapılır.

Keyif: Her iki tek kişilik kampanya da tipik RTS tarzında karmaşıklık ve eğlenceyle oluşturulurken, çok oyunculu modlar bazı büyük ısınmış gurur maçları yapar.

Tekrar Değeri: Kampanya görevleri farklı zorluk seviyelerinde tekrar edilebilir, ancak gerçek tekrar değeri oyunun çok oyunculu bölümünde gelir. Bununla birlikte, bazı RTS gazileri yeni birimler ve binalarla uğraştıktan sonra yorulabilir.

Tags:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply