Medal Of Honor Indir

Onur Madalyası İndir

Buradan indirin

Oyun İncelemeleri

Orijinal Jedi Knight. Half-Life ve son zamanlarda Ghost Recon’un büyük bir birinci şahıs atıcı olmaları gerçeğinin üstünde ve üstünde ortak bir şey var. Hepsi elbette inanılmaz derecede başarılı oldu, hepsi zorunlu genişletme paketini aldı, ancak her üç durumda da ilgili eklentileri, farklı ve aceleyle inşa edilmiş seviyelerden oluşan bir koleksiyondan çok daha fazlasını sağladı. Sith’in Gizemleri durumunda, LucasArts Yıldız Savaşları evreninin derinliklerine ulaştı ve orijinal oyundan çok daha fazlasını içeren bir deneyim sundu. Karşıt Kuvvet, Half Life’ı merkez karakterlerin odağını çevirerek kafasına çevirdi ve Desert Siege, orijinal oyunu her açıdan geliştirdi.

İlham kaynağı olan Medal Of Honor için ilk eklenti olan Reload, bu klasik genişlemelerin ayak izlerini takip etmeyi ve oyun mükemmelliğinin (nispeten konuşma) bile geliştirilebileceğini kanıtlamayı umuyor. Elbette geliştiricilerin ellerinde zor bir görev var. Sonuçta, Half-Life’ın gözlerinin arasına bir mermi koyan oyunu, üç yıl boyunca birinci şahıs eylemi için ölçüt oluşturan oyunu nasıl daha iyi hale getirirsiniz? Yeni başlayanlar için Reload yeni bir karakter tanıtacak. ABD Havadan Çavuş Jack Barnes. Barnes olarak, Müttefik Assault’un meşhur Omaha Plajı’nın inişinden önceki gece dokuz görevli görev turuna başlarsınız, çünkü siz ve kardeşler grubunuz Nazi iletişimini büyük günden önce kesmek için Alman hatlarının arkasına paraşütle atlarsınız.

Bazılarınızın bileceği gibi, önceki gece ABD Ordusu için ertesi gün kadar felaketti ve geliştiriciler karışıklığı ve katliamı SB’nin Omaha Beach seviyesi için yaptıkları kadar yarısı kadar başarılı bir şekilde iletmeyi başarırlarsa bir tedavi için. Bundan sonra, Almanya’da, uyarılmadan Almanya, Ardennes Ormanı aracılığıyla Bulge Savaşı olarak bilinen bir yerde umutsuz bir karşı saldırı başlattığı Belçika’da cılız bir göreve gidiyor. Çatlak SS Stormtroopers ve yeni King Tiger tanklarına karşı, ABD kuvvetleri hava ve Almanların yakıt eksikliği olmasaydı tamamen yönlendirilecekti.

Sovyetlere katıldığınızda, Berlin’deki son ilerlemelerine başladıkları için işler daha kolay olmayacak. Ağır sokak dövüşü vaat ediliyor, ancak gerçekçilik uyulursa, patlayıcılarla sarılı köpeklere ve 14 yaşındaki erkek çocuklara aceleyle Hitler Gençliği’ne sokuldu. Hatta bir Rus T-34 tankını yanan Reichstag’a sürmemize izin verilebilir.

EA da çok oyunculu oyuna girmiyor. En az on yeni çok oyunculu harita yapım aşamasındadır ve eşit miktarda fan yapımı seviyesi dikkate alınmıştır. Geleneksel deathmatch, saldırı ve takım deathmatch modlarının yanı sıra, şimdi çok oyunculu seçeneklere de söz veriyoruz, söylentiler araçların dahil olabileceğidir. Durum ne olursa olsun, EA vaat ettiklerinin sadece yarısını teslim ederse, savaşın bitişi yeterince yakında gelemez.

Beta Oynamak riskli bir şeydir. Bitmiş kod olduğunu düşünmenin tuzağına düşmek çok kolay, özellikle de işler ters gittiğinde.

Yazma sırasında Madalya Onur Madalyası dört aydan daha kısa bir süre içinde sona erecek ve bunu franchise adına layık hale getirmek için yapılacak çok iş var. (Veya en azından birincisi.) Yine de betada düzeltilemeyen bir konu yok ya da denenen, test edilen ve son derece popüler olan oyunun temelleri hakkında herhangi bir soru yok.

Battlefield’ın arkasındaki şirket tarafından yapıldığı için Medal of Honor, dünya çapında tills halkaları yapan bir soyağacı var, ancak zamanın sınırlı olduğu ve bir oyuncunun dikkatinin Call of Duty franchise ve Bad Company gibi 2, askeri FPS türünün devlerini yerinden etmek için iyi bir üne sahip olacak.

Çok oyunculu beta, piyasaya sürüldüğünde sunulacak iki MOhfs oyun modunu sergiledi – takım ölüm maçı ve objektif tabanlı bir saldırı Her ikisi de tanıdık, belki de aşırı derecede. Takım ölüm maçı haritası, Kabil’in kısmen inşa edilmiş bölümünde yer alan Modem Warfare’in Backlot haritasına çok benziyor. Beklediğiniz gibi oynuyor – savaş çizgileri sürekli değişiyor ve sırtınız sonsuz izlemeye ihtiyaç duyuyor, çünkü asla bir düşmanın omuz bıçaklarınız arasında bir hançer gömmek için ne zaman geleceğini bilemezsiniz.

İkinci mod, Bad Company 2s Rush modunun bir klonu olmasına rağmen daha uzun süreli ilgi çekiyor. Bir takım sürekli yumurtlayan bir grup saldırgana karşı bir konumu savunmak zorundadır. Bu mod Rush’ın yanı sıra çalışır ve sık sık komedi paçavra bebek gezileri ile serpiştirilmiş inanılmaz derecede gergin eylem sunar.

Beta, temel ilkelere uyulduğunu gösteriyor, bu yüzden Modern Warfare ve Bad Company 2’yi sevdiyseniz, bunu seveceksiniz. Erken bir beta oynadığımız için, aşağıdaki eleştirilerin önümüzdeki birkaç ay içinde muhtemelen DICE tarafından ele alınacağını vurgulamakta fayda var, ancak şu anda hepsi alakalı.

En belirgin problemler, takım dengeleme eksikliği ve oyunlar sırasında hangi takıma katılabileceğinize dair kısıtlamalardır. Takımın yumurtlandığı ve kesildiği özellikle yorucu bir maçta bir noktada, Tab tuşuna dokunulduğunda tarafların savunucuların lehine 10’a 4 olduğu ortaya çıktı. En kötüsü, bir oyuncunun taraf değiştirmesi ve 11’e 3 yapması hala mümkün oldu.

Sunucu tarayıcı izin verirse, tam bir sunucu en azından eşit tarafları garanti eder. Oyun testimiz sırasında kesik kesikti, ya liste yenilenemedi ya da bağlan düğmesi yanıt vermiyor. İçeri girdikten sonra, oyuncuları rahatsız eden çok sayıda diğer niggles var: oyuncuyu yerinde dondurup ekrandan temizlemek için bir ölüm gerektiren bir metin sohbet sistemi; kimin yeni öldürdüğüne dair bilgi yok; hangi sunucuda olduğunuz hakkında bilgi yok; katıl düğmesini tıklamaya çalıştığınızda arkadaşlarınızı silen bir arkadaş sistemi; ve hatta gecikmenizle ilgili bilgi eksikliği.

Gelecek Umut

DICE gibi deneyimli bir geliştiricinin kaçırmaması gereken tonlarca küçük kusur ve gözetim olabilir – takım dengelemesi gibi gerçekten temel şeyler – ancak pozitif olmanın birçok nedeni vardır, çünkü MOhfs vakıfları göreceğiniz kadar iyidir başka bir modern çok oyunculu atıcı.

İşe yaradığında, MOH’un yeniden başlatılması, dışarıdaki her şeye eşittir ve tüm sorunlar oyun ortaya çıktığında giderilmelidir. Onlar sakatlayıcı kusurlar değil, muhtemelen bu kelimeleri okuduğunuzda düzeltilecek ve dahil edilecek aksaklıklar ve gözetimler. Bu durumda, Onur Madalyası’nın ne olacağı hakkında daha iyi bir fikir edinebiliriz. Şu anda beta, cevaplardan çok daha fazla soru sundu.

Onur Madalyası projesindeki perde arkasındaki insanlar, oyunun iki ayrı bölüme ayrılacağını söylüyor. Kelimenin tam anlamıyla değil, la StarCraft II, ama “çeşitlilik” sağlayan iki iç içe iplik olacak – Modern Warfare 2’de görülenle benzer bir yapı.

İlk grup, EA LA’ın ‘balyoz’ misyonları dediği şeyi yapan ABD Rangerları olacak. Dikkatleri ikinci sarmaldan uzaklaştıracak kaba bir ön cephe saldırısı oluşturacaklar, Tier 1 özel kuvvetler, işleri pürüzsüz ve yavaş almayı tercih eden bloke ediyorlar: Rangers’ın demir testeresine ‘neşter’.

Tanıdık Çekim

Biz gazeteci türleri duyduğumuz oda tüm bunlar nispeten peluş. Büyük kulaklıkların devam ettiği garip bir kurulum da var, burada throng, oyun içi sesi duymak için bunları belirli bir frekansa ayarlamak zorunda. Ekranda görünen, tüm kulaklık işi sıralandığında, modern bir çöl tabanlı atıcıdan bekleyebileceğiniz her şey: çok kumlu ve insanlar “Tango Down” diye bağırıyor.

Bu özel sunum, işi yapmak zorunda olan düzenli bir GI Joes ekibi (mide bulandırıcı şekerli bir giriş videosu ile tamamlanan, kahramanın sevgilisine geri yürekten not aldığını gösteren) bir ekip olan ABD Rangers’a odaklanıyor. Bu görev tanıdık bir yol izliyor – takım bazı müttefik helikopterlerin inişini engelleyen bir makineli tüfek yuvası çıkarmak zorunda. Yuva yok, iniş yeri, her zamanki güvenli.

Görevi daha ilginç kılan şey, oldukça rutin olan eylem değil, ortamdır. Medal of Honor’un taklitçi olması ve Modern Warfare 2’nin paltolarında sürme suçlamaları şimdiden uçuyor, ancak EA LA’ya kredi verilmesi gerekiyor – oyunlarına taze bir ortam vermek için iyi bir iş çıkardılar. Bunu söylemek garip görünüyor ve belki de sadece oyunu çalışırken gördüğünüzde söylenebilecek bir şey, ancak bu oyun ve rakibi arasında önemli bir fark var. Bu oyunda ve Infinity Ward’ın oyununda görünen belirgin benzerlikler göz önüne alındığında söylenecek garip bir şey.

Onur Madalyası, özellikle ekip çevredeki kayalıklarda düşmanlarla çevrili bir kanyondan geçmeye başladığında, Afganistan’da olduğu gibi hissediyor ve görünüyor. Medal of Honor’un karakterleri arasındaki görev içi sohbet bu oyunu çağrıştırdığı için bazı yönlerden daha adil bir karşılaştırma Bad Company 2 olacaktır.

Bu adamlara Bad Company 2’dekilerden daha fazla derinlik var, karakterler bir “mag raporu” sağlayan, ne kadar cephaneye sahip olduklarını detaylandıran veya hatta kendi mermi tedarikinizi yeniden stoklamanız gerekip gerekmediğini soran.

Buna rağmen, daha önce gördüğümüz ve yaptığımız hissi sallamak zor. Oyunun adı, içinde bulunduğumuz odanın her tarafına gömülmemiş olsaydı, gördüğümüz oyunu bulmak zor olurdu. Askeri atıcılardan bıktıysanız bu bir sorun, ama değilseniz değil. Kuşkusuz, katılanların birçoğu yorgun görünüyordu ve İkinci Dünya Savaşı atıcılarının her şeyi saran görünüyordu.

Tür Overkill

Gösterilen şeyden şeref Madalyası, en azından, şaşırtıcı derecede farklı bir ortamda kurulmuş ve bu türden beklediğiniz tüm allık ve bombardıman eylemlerini içeren sağlam bir ‘destansı atıcı’ olmalıdır. oyun. İyimser olmanın bir başka nedeni, DICE’ın çok oyunculu bileşeni oluşturmasıdır, bu yüzden her şey aniden kendi üzerine yerleşirse ve Rogue Warrior’u saflık için rakip olan bir oyunla sonuçlanırsak, en azından kendimizle kazıma yapmak için iyi bir zamanımız olacak.

İşbirliği modu veya özel sunucular olup olmadığı gibi Pantolon-Kapalı-O-Metre üzerindeki kemeri biraz daha düşürebilecek hala cevaplanmamış birkaç soru var. Görünüşte Apache helikopter misyonları da var, bu da pırıl pırıllarında kolayca pantolon parçalayabilir.

Kalabalık askeri atıcı türündeki diğer bazı başlıklardan dersler kesinlikle öğrenilmiş olacak, bu yüzden EA LA, yeniyi aşırı tanıdık ile nasıl birleştireceğine dair bir soru. Şimdilik pantolonlar diz altına inmese de, doğru gelişmeler göz önüne alındığında pencereden dışarı çıkma şansı hala var.

genel bakış

Birinci Şahıs Nişancıları (FPS) PlayStation’da çok az kaldı. Birkaç iyi oyun ortaya çıktı ama gerçek şu ki, onları bu kadar çok yaptıklarını görmüyorsunuz ve gördüğünüz az sayıda kişi uzaylıları veya robotları patlattı. PC FPS yüklü, bazıları iyi ve bazıları kötü ama açıkça, bu PSX’until’e kadar zayıf bir tür. Electronic Arts ve Dreamworks Interactive sayesinde artık hikaye ve eğlence açısından en iyi PC oyunlarına rakip olan bir FPS oynayabilirsiniz.

Onur Madalyası, Nazi Almanya’ya karşı gizli operasyonlar üstlenen bir Amerikan Pilotu olarak II.Dünya Savaşı’nın kalbine atıyor. Sadece 1940’ların askerlerinin sahip olduğu silahlarla silahlısın. Gizli olmak, görünürde her şeyi patlatmak ve sabotaj da dahil olmak üzere 24 seviyede yedi farklı görevi tamamlamak size kalmış. Bu oyun Dreamworks Interactive tarafından yapıldığından, özel Ryan’ı Kaydetme filminin yapımından tüm araştırmaları kullanabildiler, böylece tarihsel gerçeklerin doğru olduğunu biliyorsunuz. İkinci Dünya Savaşı ile savaşmanın nasıl bir şey olduğunu merak ettiyseniz, işte size öğrenme şansı.

Oynanış

Nereden başlayacağımı bilmiyorum, bu yüzden sanırım hemen dalacağım. Bu oyun şimdiye kadar gördüğünüz en iyi teknik başarı değil, hikaye ve oynanışta telafi etmekten çok daha fazlası. Seni bilmiyorum ama aslında uzaylıları patlatmaktan bıktım. Bana deli deyin ama düşmanların aslında uzaylılar yerine insanlar olduğu bir FPS oynamak gerçekten temiz bir nefesdi. Ben büyük bir tarih tutkunu değilim ama gerçekten bu oyunun öncülünü oldukça heyecan verici buldum. Nazi Almanya’ya girmek ve gerçek hayatta nasıl olabileceği hakkında bir fikir edinmek, bu oyuna ekstra bir serinlik havası ekledi. Şimdiye kadar yapılmadığına inanamıyorum.

Oyun, sabotajdan doğrudan öldürmeye kadar çeşitli görevlere dayanıyor. Seviyenin başında, operasyonunuz hakkında bir brifing alacaksınız. Brifing seanslarında görevler çok karmaşık geliyor, ancak oyun hedefleri elde etmek için yeterince kolay hale getirmek için iyi bir iş çıkarıyor. Aslında, nesnel bölümlerin elde edilmesi neredeyse çok kolaydır. Temelde hedeflerinizin çoğuyla karşılaşıyorsunuz ve küçük beyin işleri gerekiyor. Biraz daha düşünme sürecini görmek isterdim ama bu nokta sadece küçük. Bir göreve hızlı bir örnek, bir Alman subayı gibi giyinmeniz, bir tedarik gemisine gizlice girmeniz, geminin tezahürünü bulmanız ve devre dışı bırakmanızdır. Dediğim gibi, kulağa karmaşık geliyor ama zor kısmı düşman askerlerini geçecek.

Oyunun gerçek yıldızları Nazi askerleri. Tepkileri ve davranışları diğer herhangi bir PSX oyununda benzersizdir. Aslında düşman AI, PC oyunlarına rakip olur ve hatta bazı yerlerde bunları aşar. Örneğin, bir düşman askeri tarafından tespit edilirseniz, yere düşecek ve bir örtü arkasına geçmeye çalışacaktır. Daha sonra kapağının arkasından göz atar, ateş eder ve sonra mümkün olduğunca çabuk geri döner. Başka bir örnek, bazı yerlerde alarmların olmasıdır. Eğer tespit edilirseniz, bir asker “ALARM, ALARM” diye bağırmaya başlayabilir ve alarmı çalmaya çalışabilir. Eğer o düşmanı öldürmeyi başarırsanız, başka bir asker çığlıkları duyacak ve yine de alarm verecektir. Sizi tamamen oyuna çekecek ve aslında düşünen düşmanlara karşı savaştığınızı hissettirecek olan bu tür bir tepkidir. Senaryo reaksiyonları olan artık düşman yok. Ne yapacaklarını ya da ne bekleyeceklerini asla bilemezsiniz.

Düşmanların yapacakları bir şey daha var ki, o kadar havalı olduğunu düşünüyorum ki ayrı bir paragraf gerektiriyor. Şunu hayal et: Sadece bazı çitlerin arasından geçtim ve tedarik bunkeriyle takas etmeye başladım. Kafama sığınakta bakıyorum ve devriyede iki asker olduğunu görüyorum. Ben akıllı bir adam olarak, odaya bir el bombası atmaya ve aynı anda ikisini de çıkarmaya karar veriyorum. Pimi çekiyorum ve el bombasını atıyorum. Patlamaya yakalanmamak için kapıdan birkaç adım uzaktayım ve patlamayı bekliyorum. Birkaç saniye geçti ve yanımda zeminde bir el bombasının atladığını duydum ve sonra büyük bir patlama duydum. Ne oluyor be? Alman askerleri patlayana kadar el bombasını yakaladı ve bana geri fırlattı. Ne kadar serin? Artık orada duran ve patlamaya yakalanan aptal düşmanlar yok. Bu adamlar gerçekten ölmek istemiyormuş gibi davranıyorlar. Ve bir şey daha, Alman Çobanlar el bombaları ile getirmeyi sever. Köpeklerin etrafına el bombaları atarken bunu aklınızda bulundurun.

Büyük bir girişimde bulundukları başka bir şey noktaya verilen hasardır. Bu, bacağından birini vurursanız, acı içinde atlayacakları ve yeni çektiğiniz bacağını yakalayabilecekleri anlamına gelir. Büyük bir girişimde bulunduklarını söylememin nedeni, istediğim kadar doğru olmadığı ve bazen de hayal kırıklıklarına yol açtığıydı. Örneğin, keskin nişancı tüfeğini göğsündeki düşmanları vurmak için kullanırım ‘Yakınlaştırılıp göğüs atışına dizilmiştim, tetiği çekerdim ama kolunda vururdum. Başka bir örnek, bazı düşmanların savaş kaskları giymesi ve bunları kaskta vurmanız durumunda uçacak, ancak düşmana zarar vermeyecek olmasıdır. Yine de, boyuna net bir atış yapsaydım, Keskin nişancı tüfeği ile yakınlaştırır ve boynuna ateş ederim ama düşmanı uyarmak için kask vurur ve mermiyi boşa harcar. Dediğim gibi, bu harika bir fikirdi ve zaman zaman işe yaradı ama biraz daha doğru yapsaydı daha iyi olurdu.

Son paragrafta belirtildiği gibi tamamen doğru olmasa da, bir seviyenin sonunda size çok ayrıntılı istatistikler sunulur. Size bir yıldız (ortalama) ve üç yıldız (mükemmel) arasında bir sıralama verilir. Bu sıralama, bir seviyede öldürdüğünüz düşmanların sayısı ve seviyenin sonunda ne kadar canınız kaldığına göre belirlenir. Ayrıca, ne kadar atış yaptığınızı ve düşmanın kaçını vurduğunu ve düşmanın sizi kaç kez vurduğunu da gösterir. En havalı kısım, vücudun kötü adamları vurduğunuz yerlerin, sağ bacağın, sol bacağın, sağ kolun, sol kolun, kasıkların, başın ve göğsün nasıl vurulabileceğinin bir dökümünü vermesidir. Dediğim gibi, bu tamamen doğru değil ama yine de gerçekten harika.

Oyunun birkaç çok oyunculu modu var ama kesinlikle oyunun en yüksek noktası değildi. Aslında, gerçekten çok eğlenceli olmayan bazı kare hızı sorunları var. Bir oyuna sadece çok oyunculu yönler için bakıyorsanız, başka bir yere bakardım çünkü hayal kırıklığına uğrayacaksınız.

Grafik

Keşke bu bir PC veya Dreamcast oyunuysa. Ama ne yazık ki, bu bir Playstation oyunu ve orada en güzel oyun değil. Piksel bol ve karanlık oyunu örtüyor. Karanlığın bir kısmı aslında atmosfere yardım ediyor, ancak oyunun harika görünmemesi gerçeğini gizlemek yok. Beni yanlış anlamayın, Playstation standartlarına göre, oyun ortalamanın biraz altında ama korkunç değil. Mesele şu ki, bir süre sonra grafiklerin gerçekten önemli olmadığını gördüm çünkü oyuna o kadar dahil oldum ki neye benzediğini daha az umursamadım.

Sonuç olarak

Bu oyun PSX’teki en iyi First Person Shooter’ı uzakta ve oldukça uzun bir süre içinde gelmek için en sevdiğim oyun. Düşman AI serin ve çok fazla ekstra ekstra olsa da, bu oyun hayal gücünün herhangi bir uzantısı tarafından bir teknoloji harikası değil ama gerçekten benim için önemli değildi. Oyunun konsepti ve hikayesi beni PSX’ime yapıştırdı ve yeterince alamadım. Söyleyebileceğim tek şey, EA ve Sega’nın daha iyi görünen bu oyunun bir sürümünü oluşturabilmelerini umuyorum ((artı pin-point hedeflemeyi düzeltin) ve şimdiye kadarki en iyi oyunlardan biri olabilir. hala uzun zamandır oynadığım en iyi PSX oyunlarından biri.

Görev çağrısının ötesine yükselmeye hazır mısınız? DreamWorks Interactive and Electronic Arts’tan Madalya Madalyası, sizi Nazi savaş çabalarını sabitlemek için düşman hatlarının derinliklerine yerleştiren 3D birinci şahıs nişancı oyunudur.

Müttefik Kuvvetlere sabotaj ve casusluk yoluyla yardım etmek olan Stratejik Hizmetler Ofisi’nde (OSS) bir ajanın rolünü üstleniyorsunuz. Medal of Honor, PlayStation için orada bulunan birkaç gerçek FPS oyunundan biri değil, aynı zamanda savaşın yıkımını doğru bir şekilde tasvir eden tek Dünya Savaşı Eğer atıcıdır.

Onur Madalyasının tarihsel geçmişine uymasını sağlamak için DreamWorks, oyunun 30 görevinin her birini OSS’nin gerçek çeşitlerine dayandırdı. Gördüğümüz kadarıyla, sadece hedeflerinize ulaşmakla kalmayıp, aynı zamanda hayatta kalmak için ihtiyaç duyacağınız birçok görev olacak. “Bu oyunu tanımlamak için kullanmak istediğimiz kelime ‘gerçekçi’ değil, ‘gerçekçi’ değil, çünkü gerçekçilik çoğu zaman eğlence pahasına geliyor, Medal of Honor’un baş tasarımcısı Chris Cross açıklıyor. özenle ayrıntılı.

Nazi tehdidi ile mücadele etmek için, 15 farklı WWII dönemi silahı kullanabilirsiniz – keskin nişancı tüfekleri ve tanksavar roketleri gibi özel cephanelik veya av tüfeği ve müthiş BAR (Browning Assault Rifle) gibi daha genel amaçlı ateşli silahlar kullanabilirsiniz. Ayrıca gizli bölgeye gitmenizi ve düşman topraklarına sızmanızı gerektiren görevler de var. Bir Alman askeri kılığına giren Nazi muhafızları tarafından esinebilir veya SS subaylarını arkanızdan çıkarmak için sahte bir kimlik atabilirsiniz. Wolfenstein Kalesi ötesinde kimse?

Tarihsel detaylar bir yana, Medal of Honor da etkileyici oyun öğeleriyle destekleniyor. OSS Ubermensch’inizi kontrol etmek kolay ve sezgiseldir. DualShock denetleyicisindeki her iki çubuğu kullanarak, kolayca hareket ettirebilir, sıkıştırabilir ve “mouselook” yapabilirsiniz. Oyun ayrıca vuruş yerini izler, böylece karnından birisini vurmak onu sallar veya bir headshot kaskını yırtabilir. Eşit derecede dinamik olan, birçok varlık durumu arasında geçiş yapan düşman Al’dır. Eğer ateş edilirse, düşman askerleri geri çekilir, siper alır ve ateşe geri döner. Ayaklarına bir el bombası atın ve bir tekme ile size geri fırlatacaklar; ya da bir adam kendini feda edecek ve el bombalarını kurtarmak için el bombasını kaplayacak. Hatta yardım için koşmak için kuyruğu bile çeviriyorlar. O zaman onları arkadan vurursun.

İki kişilik modlar için, Medal of Honor, splitscreen ekranı kafa kafaya, kooperatif ve canlı bir el bombası ile eşsiz bir “Sıcak Patates” sürümünü destekler. İnşallah, bölünmüş ekran kare hızı tüm aksiyona ayak uydurabilir. Evet, savaş cehennemdir, ancak Onur Madalyası saf bir cennet olabilir.

  • ÜRETİCİ – DreamWorks Int.
  • TEMA – EYLEM
  • OYUNCU SAYISI – 1 veya 2

Steven Spielberg’den ve Özel Ryan’ı Kurtarmak konusunda ödüllü bir çalışmadan esinlenen Honor’un aksiyon / macera oyununun Madalyası, II. Madalya’nın 10 görevi 30 seviyeyi kapsar ve tarihsel olarak doğru olacak şekilde tasarlanmıştır; seviyeler arasında V-2 roket tesisleri, U-botlar ve POW kampları bulunmaktadır. Oyuncu gizli baskınlarla uğraşırken, arama kurtarma görevlerini yürütürken ve gelişmiş savaş teknolojilerini ortadan kaldırırken bol miktarda kan döken savaşla karşılaşacak. Nazi olarak poz vermenizi sağlayan ilginç bir Kılık modunun yanı sıra ilgi çekici iki oyunculu mod, Madalya’nın alevlerine yakıt katıyor. Derin hikaye çizgisi ve umut vadeden oynanışıyla Medal, bu düşüşe en iyi ödülleri kazandırabilir.

Zorlayıcı bir II. Dünya Savaşı manzarasının karşısında yer alan Medal of Honor, görkemli GoldenEye tarzı aksiyonla şanını PlayStation’a getiriyor.

Gizli operasyonlar

Onur Madalyası’nın gelecek vaat eden birinci şahıs casusluk eylemi, II. Dünya Savaşı sırasında düşman hatlarının gerisinde kalıyor. OSS (CIA’nın İkinci Dünya Savaşı’nın selefi) için ajan olarak oynayarak, Alman topraklarında 30 seviyeye yayılan sekizden fazla görevle başa çıkıyorsunuz. Çok oyunculu aksiyon ihmal edilmeyecek: Oyun iki oyunculu kooperatif veya rekabetçi modlar ve canlı el bombalarıyla ilginç bir “sıcak patates” oyunu sunuyor.

Steven Spielberg’in ve Saving Private Ryan’ın hayata geçirilmesine yardımcı olan uzmanların rehberliğinde oyun, tarihsel doğrulukla taşar. Alman V2 roket üslerini ele geçirmek, D-Day’deki Fransız çitlerinden savaşmak ve sabote etmek gibi gerçek savaş sırasında gerçekleşen görevleri yerine getirmek için gerçek İkinci Dünya Savaşı silahlarıyla (bazukalar, Browning Otomatik Tüfekler ve çok daha fazlası) savaşacaksınız. Norveç’te atom bombası araştırma laboratuvarları

Detaylara gösterilen tüm dikkat, oyunu hayata geçirecek gibi görünüyor. Oyunda karşılaştığınız Almanlar aslında Almanca konuşuyor, ürkütücü ve etkileyici bir atmosfer yaratıyor. (Eğer sizin için çok fazla ise, bayat vurgular ile İngilizce konuştukları “kötü Amerikan filmi” moduna geçebilirsiniz.) Ve göz alıcı ortamlar, sadece sizi makaralayan otantik üniforma giyen Alman askerleri de dahil olmak üzere çok ayrıntılı bir şekilde spor yapıyor. daha derinden emici bir deneyim olmalı.

Leave a Reply