LEFT 4 DEAD ÜCRETSIZ İNDIR

HALF-LIFE 2 BEDAVA İNDIR

YARIM ÖMÜR 2 HAKKINDA

Selefi Half-Life 2, birkaç bölüme ayrılan ve oyuncuyu kalıcı olarak Gordon Freeman olarak kalıcı olarak kullanan tek oyunculu bir birinci şahıs nişancıdır. Devam filminin Half-Life ile benzer mekaniği var, bunlar arasında yeni Kaynak motoru ve geliştirilmiş grafikler dışında sağlık ve silah sistemleri ve periyodik fizik bulmacaları var. Oyuncu ayrıca eşyasız olarak başlar, oyun boyunca cephanelerini yavaşça oluşturur. Oyunun esas olarak doğrusal doğasına rağmen, keşifleri ödüllendirici ve ilginç hale getirmek için çok çaba sarf edildi; isteğe bağlı birçok alan gözden kaçabilir veya önlenebilir.

Genellikle farklı taktiklerle yaklaşılması gereken çeşitli düşmanlar mevcuttur: oyuncuyu manevra etmek veya konumlandırmak için gruplar halinde bazı koordinatlar; Manhack gibi diğerleri, küçük açıklıklar ve dar koridorlardan doğrudan oyuncuya uçarlar. Diğerleri tahmin edilebilir ama güçlü saldırılar kullanırken diğerleri hızlı bir şekilde oyuncuya saldırmadan önce saklanır. Gordon, patlayıcı basınçlı kaplar, gaz ateşleri veya doğaçlama tuzaklar gibi çevresel tehlikelerden faydalanarak silahlarıyla çoğu düşmanı öldürebilir veya dolaylı yollardan yararlanabilir. Oyunun bazı bölümleri için Gordon’a en fazla dört silahlı Direniş askeri veya sağlık görevlisi katılabilir ve ekibini ondan daha fazla gönderebilir veya geri arayabilir.

Oyunun yeni özelliklerinin çoğu ayrıntılı fizik simülasyonunu kullanır. Oyunun iki bölümü araç sürmeyi içerir. Half-Life’ın düğme odaklı bulmacaları yerine, çevresel bulmacalar, geçici mekanik sistemlerle de tanıtılıyor ve oyuncunun nesneleri alma, taşıma ve yerleştirme yeteneğinin etrafında dönüyor. Çözümler nesnelerin şekil, ağırlık ve kaldırma kuvveti gibi fiziksel özelliklerini içerir. Örneğin; Üçüncü bölüm olan “Route Kanal”, oyuncunun bir duvarın üzerinden geçmek için derme çatma blokları eğimli bir testere rampası üzerine istiflemesi gerekmektedir. Alternatif olarak, oyuncu bloklarla ham bir merdiven inşa edebilir, böylece bulmaca birden çok şekilde çözülebilir.

Oyun boyunca kısmen yol alan Gordon, uzaktaki nesneleri kendine doğru çekmesini veya zorla itmesini sağlayan yerçekimi silahını ve silah olmadan kontrol edemediği daha büyük ve daha ağır nesneleri manipüle etme yeteneğini kazanıyor. Bu yetenekler, oyunun ilerleyen bölümlerindeki bulmacaları çözmek için gereklidir ve oyuncuya yakın olan statik olmayan herhangi bir nesnenin dosya dolabı gibi geçici bir savunma olarak kullanılabilme potansiyeli olduğundan, savaşta büyük etki yaratmak için de kullanılabilir. veya benzin bidonu veya testere bıçağı gibi ölümcül bir mermi.

Oyun, oyuncuyu önceden oluşturulmuş kesme sahneleri veya olaylarla asla ayırmaz; hikaye diğer karakterlerin ve dünyadaki olayların sergilenmesiyle devam eder ve oyuncu Gordon’u oyunun tamamı için kontrol edebilir. Oyunun arka planının çoğu basitçe çevreye ya da çevreye anlatılır.

daha fazla pencere için şimdi ziyaret edin Oyunlar ve yazılımlar:

Leave a Reply